RÅKNA-CITY

Ta tag i livet

Nu dom sista veckorna har jag slarvat med maten och motionen. Ser alla andra på FB som är duktiga och sköter sig och blir så sporrad... ända tills jag vaknar på morgonen och sitter med mitt vita bröd, osten och marmeladen... urs!
Nu måste jag verkligen stoppa slarvet innan jag gått upp för mycket och man tappar suget helt.
Var nog när benen började krångla som jag började vackla. Blir inte det samma och hålla vikten när man inte kan motionera som man vill.
Nåja när det blir ljusare ute ska jag börja cykla till och från jobbet varannan helg. Bara det blir 4-6 mil. Löpningen får jag nog spara till våren eftersom mina ben är paj. Sen när vovvarna är på G efter kastreringen måste jag vara duktigare på att rasta dom.
Maten är också en grej jag måste skärpa mig med. Just nu frossar jag i pasta, bröd och sånt jag inte ska äta.
SKÄRPNING ELLEN
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: