RÅKNA-CITY

Strömmen var é du???

Vaknade vid 03:00 av att det var kolsvart... ingen ström!!! Sååå jävla tråkigt alltså! Var bara att gå upp och tända några ljus så inte en av hundarna rammlar i trappan i mörkret.
Somnade om efter mycket om och men...
Vaknade vid 06:30 av att Sara och Bobbe åkte till jobbet och av dånandet från elverket. Kan säga att den är superbra att ha men leder också till en massa dåliga minnen från stormen Gudrun då vi var strömlösa i över 20 dagar. Levande ljus är inte längre nåt som är mysigt utan ett nödvändigt ont...
Har hunnit göra mig en kanna kaffe och tagit på mig kläder och smink och bajsat ;-) Får passa på innan bränslet i det förbannade verket är slut för sen är det mörker som gäller fram tills dagsljuset kommer.
Idag ska jag borsta till Knodden inför MyDog imorgon och sen ska jag till Halmstad och köpa bildelar till bilen och direkt till Varberg för att klippa och färga håret. Mycket bilåkande nu några dagar.
Over and out från Råkna-City... den mörka staden!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: