RÅKNA-CITY

Sovit lääänge

Vaknade strax innan 09:00 idag efter en natt med väldigt lite sömn. Huvudvärk men med två hundar som börjar repa sig med både Knodden´s mage och deras kastrering.
Såren ser jättefina ut och inatt ska jag erkänna att dom har sluppit kragarna nästan hela tiden. Fick så dåligt samvete att Knodden skulle ha sin på när han hade så ont i magen och knappast var så intresserad av att ligga och slicka sig mellan benen och när jag tog av hans blev det ju orättvist mot Kulan. Verkar ha gått bra i alla fall.
Varit ute och rastat dom i trädgården nu med en kopp kaffe i näven. Knodden började busa lite och så när dom skulle in så det verkar som om han i alla fall börjar må aningen bättre.
Inatt måste jag varit trött för en gång när jag vaknade fick jag för mig att Knodden fått av sig sin halskrage. Jag gick ut på köket och skulle dricka och vipps kommer Knodden in med sin på i alla fall. Blev så förvånad då jag var säker på att han inte hade den på sig för en minut sen så jag var tvungen att kolla om den satt fast i halsbandet på honom eller om han trätt den på sig själv. Stog och flinade åt mig själv ute på köket en lång stund sen. Hahahaha... precis som om Knodden tar av sig halskragen när jag sover och sen när jag vaknar leker han bror duktig och tar på den... knappast va?!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Så skönt att det börjar bli bättre!