RÅKNA-CITY

Samsung

Hämtade ju ut min nya mobiltelefon idag. Kan säga att jag just nu inte vet riktigt vad jag ska tycka om den. Ser ju fin och modern ut men det där med pekskärm är redan nåt jag ångrar som bara tusan. Jisses så svårt det är att träffa rätt knappar och inte trycka fel.
Lyckats få iväg ett sms och då höll jag på att skicka det till alla i kontaktlistan som började sina namn med bokstaven "B".
Får inte namnlistorna att stämma heller. Vill gärna ha alla efter förnamn men nu har telefonen ändrat det till efternamn istället.
Bobbe testade att ringa mig på den innan och det verkade som om jag hade så dålig mottagning på den hemma att han inte hörde mig och samtalet bröts vilket inte var vad jag behövde.
Nåja nu har jag nåt fint att ta fram ifrån handväskan men nåt som jag antagligen inte kan hantera.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Du lär dej snart =)