RÅKNA-CITY

Kastrerade

Hämtade mina älsklingar i Borås med sonen som sällskap. Jisses sicken tur han var med. Han var till stor hjälp och jag hade haft fullkompig panik om han inte varit så duktig och hjälpsam utan att klaga en enda gång. Tusen tack darling du är bara bäst och ställer alltid upp när det krisar!
Gick bra i bilen hem även om det var precis båda fick plats då jag lät dom ha kvar dom sabla strutarna på skallen som vetrenärerna satt på dom. Kulans var enorm och han fyllde hela bagaget själv kändes det som. Pep lite och gnydde i bilen men det gick okej.
Hemma har jag kört utan kragar/trattar men nu har dom på sina fina hemmagjorda istället och båda sover gott i soffan.
Tack till Maria, Jennifer och Kent som jag vet hade ställt upp om jag behövt dom plus mamma och pappa.



Här sover dom båda... Kulan i sin rosa krage och Knodden i sin blåa.



Stackars lilla Kulan.



Knodden efter operationen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Dom stackarna,det syns på dom att dom inte är i form.Jag tycker det ser skönt ut i dom kragarna,ser ju ut som om dom har huvudkuddar,jag tror du kommer att ha mera glädje av dom en dom där jätte trattarna som bara är i vägen.Hoppas pojkarna kryar på sig snart.Hojta om du behöver hjälp med något.Kram mamma.<3