RÅKNA-CITY

Här är det full rulle...

Började dagen med att ta en promenad med en kompis runt Skärshult. Jättefin runda. Tack Ida för att du visade mig den. Hoppas vi kan ta en promenad snart igen!
Sen åkte jag till Skeppshult för att köpa en dragkedja till mina termobyxor, sen var det gasa till Byggshopen i Torup, efter det till Ica i Hylte och hämta min nya mobiltelefon och sen Apoteket och Systembolaget. OjOj så mycket jag har fått gjort idag men det tog sin tid.... tyyyp heeela förmiddagen.
Nu lagar jag kyckling med wokade grönsaker.
Hunnit med att göra mig fattig och betalat skörden av räkningar... fy så tråkigt det är!
Nu ska jag käka och sen ska jag leka med min nya mobiltelefon. Antar sonen får hjälpa mig!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: