RÅKNA-CITY

Håhåjaja så seg

Sovit uruselt inatt precis som resten av familjen. Ingen av oss vet varför vi varit vakna i princip hela natten men som tur är fixade jag mitt jobb i alla fall. Lite flamsig bara men annars lugna puckar. Har haft Linda på jobbet idag och det är ju alltid bra med en extra hand när fru Carlsson är yr i mössan.
Vovvarna har sovit som stockar inatt och även ätit som dom ska vilket är himla skönt.
Deras sår ser bra ut med undantag en liten bit på Knodden´s pung som jag misstänker är ett stygn som gått. Ser dock rent och fint ut så jag tror inte det är mycket att göra med det.
Martin kom hem från skolan idag då han inte mådde riktigt väl. Får se hur det utvecklar sig. Kan vara en släng av måndagssjukan men svårt att veta.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Modern.
skriven :

Har Martin drabbats av pappa ledig från jobbet sjukan,oj,oj,oj,den kan vara svår har jag hört.Farligt med dataspel då har jag hört,och telefoner,tv,ja,allt som är roligt tror jag.Hehehe Hoppas han snart är bra igen.<3