RÅKNA-CITY

AGRIA

Jahapp Agria betalar inte ut några försäkringspengar på strulet efter kastreringen på Knodden. Så pissigt men inte helt oväntat. Antagligen är det för att jag har satt min hund i denna situationen och därmed får stå mitt kast då ingen operation är helt utan risker. Ja surt i plånboken blev det i alla fall.
Stackars Martin som fyller år i slutet på månaden. Han lär få luft, en bit snöre och en dammråtta i sina paket. Fy så dåligt samvete man får när man lägger så mycket pengar på hundarna och får dra in på sonens födelsedagspresenter.
Är väl trött antar jag men ibland känns allt så tungt så man har bara lust att gråta.
Nu kommer Martin snart hem från skolan. Hoppas han haft en bättre dag än jag så han kan liva upp sin slitna mamma lite för det kan verkligen behövas. En bamsepåse med smågodis en skön pyjamas och en filt är va jag känner för resten av dagen men antar att mina vilddjur snart vill ut och kissa så det är bara att bita ihop.
På torsdag ska jag till Vetrenären i Torup för att se om det är dags att ta stygnen. Ännu en utgift :-(
Här ligger en styck Knodden i en salig röra.
Här ligger lillebror... lika knasig stil han.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Annette
skriven :

Men Ellen! tack för inlägget i gästboken, men det är väl en självklarhet att bry sig, du är en guld kompis o de växer inte på träd. Vad har du för försäkringsbolag? ringer dig imorgon. Stor stor kram till er alla. det blir bättre jag lovar!