RÅKNA-CITY

04:56

Gäääääsp ZzzzZZzzzz!!!!
Bara en "aning" trött... suck! Sovit av och till i allt från några minuter till kanske en halvtimme från 01:00-04:30. Bättre än vad jag hade trott så jag ska inte klaga. Tror dessa futtiga sömntillstånd gör att jag kan klara dagen. Kanske tar mig en liten lur på dagen också. Måste sovit hårt när jag väl sovit då Bobbe tydligen kommit iväg till jobbet utan att jag märkt honom.
Halskragarna har fungerat asbra vilket jag är supernöjd med efter allt slit det var att tillverka dom. (Rosa till Kulan och blå till Knodden.) Kanske kan dom inte sova så bekvämt i dom då halsbandet spänner lite men defenitivt har dom varit MYCKET bättre än en tratt. Det enda jag skulle göra om på dom är att hålet för huvudet skulle varit något mindre. Ibland när dom ska upp i soffan i dom får dom in tassen i hålet, eller som Knodden BÅDA tassarna (!!!) hur man nu lyckas med det hahaha! Såg inte klok ut där han stog och tittade hjälplöst på mig. Knasiga hundar!
Nu har jag tagit av kragarna och varit ute och kissat vovvarna och släpat in båda i pannrummet så jag fick tänt i pannan. Bökigt som tusan men vad ska man göra. Nu önskar man ju kanske att hundarna varit en aaaning mindre och mer lätthanterliga. Nåja dom traskar snällt med....
Nu ska vi kolla på TV 4`s morgonnyheter när det börjar och jag ska hälla i mig lite kaffe och vänta på att Martin ska vakna. Ska försöka köra honom till bussen idag då han ska ha sin gitarr med sig och det är snorhalt ute. Vet inte hur jag ska lösa det då hundarna inte ska hoppa in och ur bilen... KRÅNGLIGT!
Måste få hämtat Kulans medecin till hans öron idag också. Han hade nämligen svamp i dom. Sen måste jag också hämta mer av värktabletterna. Ska se vem jag kan fjäska för idag...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: