RÅKNA-CITY

Ville sova meeer

Urk idag var det fruktansvärt segt att stiga upp. Var så sugen på att bara skita i väckarklockan idag och sjukanmäla sonen och bo i sängen. Tog dock mitt vuxna ansvar och klev ur sängen för att göra frukost åt sonen och packa hans väska inför skridskoåkningen på Skärshultssjön.
Blev lagom sne när jag upptäcker att någon tagit mjölken jag lagt undan till Martin´s varma choklad. Nu fick han knappt en halv termos med sig. Jäkla egoister! Kanske fanns en anledning att ett mjölkpaket låg "gömt" i fruktlådan :-(
Är ju lika svinigt kallt idag. Blir ingen promenad med hundarna idag heller. Dom får följa med mig och handla istället så dom får komma ut lite men annars får dom nöja sig med trädgården.
Är så supertrött på denna sega kalla vintern nu. Fyyyy!!!!

Intressanta kommentarer man kan få på bloggen minsann. Skrattade gott åt dom tre sista som gav mig (på engelska) bra feedback angående ämnen jag tar upp på bloggen och att jag skriver om viktiga saker som fler borde läsa om osv osv. Visst jättefint skrivet men när kommentarerna ligger under denna bilden så börjar man ju fundera hahahaha....



...min son som Shrek!!!!! Jaja det är ju bra att folk kan bli så inspirerade av så enkla saker...

Här kommer några av kommentarerna...

* You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.

* This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.

* More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Hahaha! Ja, jisses :=)

2 Egoist 1
skriven :

Hade någon berättat det för egoisterna så dom hade vetat om det är jag helt 100 på att det inte hade hänt. Och då hade du sluppit bli så sne helt i onödan