RÅKNA-CITY

Vetrenären i Torup

Sådär ja... nu är Knodden och jag hemma igen efter återbesöket i Torup hos vetrenären. Fyyy fa-an så hemskt det är när ens vovve har så fruktansvärt ont att den skriker och det enda man kan göra är att trösta så gott man kan. UjUjUj så synd det var om honom!
Som tur var är vetrenären där och sköterskan kanonbra annars hade jag gett dom stryk idag.
Nu är Knodden´s dränage ute i alla fall och dom har gjort rent. Hans provsvar hade kommit och det är ingenting som antibiotika biter på så det var ju tur man inte började behandla med det helt i onödan. Nu har han fått smärtstillande och något annat som jag tror var till för att få bort den sista svullnaden.
Nu ligger han i soffan och vilar.
Han blir inte av med kragen dom närmsta dagarna eftersom det är viktigt att han inte slickar sin sargade pung. Nåja nu hoppas jag att detta är den sista ronden på detta äventyret så vovven får bli frisk och kry och hinner leka nåt med sin bror i snön denna vintern.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Johanna, Humlan och Bumbi
skriven :

Pussa Knodden från mej. och önska honom ett snabbt tillfrisknande. Nu får det vara slut på att ha ont.