RÅKNA-CITY

Vacker söndag



Dessa tidningarna låg på bordet och då slog det mig plötsligt att dessa tre symboliserar mina intressen. Rätt coolt dom bara låg där... låg en Femina där också men den tog jag bort när jag skulle ta kortet för den symboliserar inte mig... trender, mode eller nyheter.... not me! :-D

Sov länge idag... jätteskönt och välbehövligt! Är i och för sig fortfarande trött och vimmelkantig men hade jag sovit lite till hade jag väl hamnat i koma antar jag.

Lagar lunch nu. Blir något som så fint heter "permesanbakad fiskfilé med rårissallad"... vilket innebär att jag köpt Konsum´s frysta Alaska pollock, slängt på permesanost, kokat ris och blandat i grönsaker och klaaart!

Bobbe och svärfar är i skogen och sågar och jag ska snart ner och jobba eftermiddag på macken. Känns verkligen som en sketen söndag idag. URS! Längtar dock tills imorgon då vi får norgebesök. Ska ut och bädda i husvagnen åt dom sen.

Ha en jättebra söndag i det strålande vårvädret!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: