RÅKNA-CITY

Totalseg

Jobbat förmiddag idag. Sovit dåligt inatt då sonen agerat värmekamin mitt i sängen hela natten. Vart man än försökt vända sig så har det varit ben och armar ivägen.
Brände mig på nykokt kaffe på jobbet idag. Hade handen under och råkade komma åt handtaget på översidan på pumptermosen.,,, satan vad ont det gör!
Skulle gått med vovvarna och kanske joggat på löpbandet idag men musten gick ur mig totalt. Sitter framför TV:n med sonen och kollar på "Trubbel i sagolandet".
Har lite hosta och hoppas nu bara att det inte är Martin´s flunsa som försöker komma åt mig.

Föresten... är jag superirriterad på en person just nu som bara sprider negativitet runt sig hela tiden. Får ont i magen bara jag tänker på denna personen.
Kan inte denna personen snart skärpa till sig så kommer jag häva ur mig ett och annat och det kommer bli ett fasligt väsen.... har fått nog nu!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: