RÅKNA-CITY

Telefonförsäljare

Blir så himla trött på dessa telefonförsäljare som terroriserar en hela dagarna numera. Helt sabla omöjligt att bli av med dom också. Kvittar ju om man har en massa spärrgrejor eller så inkopplade på sin telefon då dom befintliga får ringa dig så länge man inte ber alla varje gång dom ringer att sluta ringa. SUCK!
Någon som har någon bra tjänst att rekomendera som gör att dom inte kan ringa dig så snälla dela den med mig.
Idag bestämde jag mig för att ringa upp en av dom som bara ringer med en telefonsvararröst och vipps hamnade jag i en bank... i Hyltebruk... VA!!!! Hur fasiken hamnade jag där liksom???? Innan jag fattade hade jag vääääldigt irriterat hasplat ur mig en harang som fick till och med mig att rodna innan det slog mig att människan i andra sidan luren inte hade en susning om vad hon gjort mig så förbannad på. UPPS!!! Det värsta är att jag inte hann få hennes namn men känner liksom på mig att hon mycket väl visste vem jag var. Hoppas hon har överseende med mig och förstog att det inte var henne jag var sur på.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: