RÅKNA-CITY

Släpad

Gav mig ut på en kisserunda med pojkarna. Alltid lite smålurigt att gå med båda då dom kan dra iväg med mig på nolltid om dom får för sig.
Hinner inte mer än börja trava innan dom upptäcker ett sabla rådjur som skuttar över vägen.... swich iväääg! Herregud vad jag fick ta i för att få stopp på dom. Tur Knodden har magrat på sistone så han inte är riktigt så stark som han brukar för annars kunde det gått illa för både mig och rådjuret. Efter det så släpade i princip hundarna mig resten av rundan. Antar dom trodde vi skulle komma ikapp det sabla rådjuret om vi halvsprang lite. Fick hålla grabbarna med båda händerna vilket inte är bra om man får en hal trädrot under skosulan.... man har liksom ingenting att ta emot sig med. Tur man har en mjuk fettröv som kan dämpa fallet något.
Nu sitter jag med en kopp kaffe, en ond handled och ett sargat knä med två trötta hundar vid fötterna.
Kulan slappar lite efter en hård tur i skogen.
Knodden softar.
Såhär ser Knodden´s pung ut just nu.
Såhär såg den ut i söndags.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: