RÅKNA-CITY

Bobbe´s lastbil

Nu är bodelen i Bobbe´s lastbil klar. Sista bäddningen nu och sen ska fotona på oss andra upp som han fick i julklapp och sen är det klart. (Man måste ju ha familjebilder när man ska vara borta länge från dom där hemma... hehehehe) Måste säga att det blev skitsnyggt även om det är karlar som pimpat den själva.



Här står herrn själv och ser stolt ut över sitt projekt.



Litet men funkar nog ändå. Det enda som bekymmrar mig lite är att han inbillar sig att han ska kunna sova så långt upp utan att trilla ur sängen. Han säger själv att han inte trillat ur sängen sen han var två år men så vitt jag vet har han sovit i vattensäng dom sista 25 åren och ur en sån kan man knappast trilla ur. Nu när han ska sova på vanlig madrass så långt upp misstänker jag att det kan bli struligt... typ brutna revben, brutna höftleder och armbrott. Försökte övertala honom om att sätta upp ett räcke men jag tror han tyckte det blev lite spjälsängslikt så det dissade han.
Nåja han får skylla sig själv nu har jag varnat honom i alla fall ;-)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: