RÅKNA-CITY

Pissig start

Denna tisdagen startade rent ut sagt uruselt. Inte nog med att jag var tröttare när jag vaknade än när jag gick och la mig men pannan strulade, fick inte tag på maken i telefon och nu står byggprojektet stilla för att jag helt enkelt inte klarar av skiten själv. Hatar när det är saker som jag inte kan göra för att jag är okunnig och svag eller bara helt enkelt småtrög på vinklar och träffa med hammare.
Tog mig en stärkande promenad med Kulan och Knodden istället och några stadiga koppar kaffe plus lite snus.
Målat lite nu.... men that´s it! Nu gör jag inte mera innan Bobbe kommer hem så jag inte förstör nåt.
Saknar maken nu. Han har jobbat borta hela hösten och det blir inte mycket kvalitétstid tillsammans när jag jobbar varannan helg och vi dessutom bara renoverat sen augusti. Börjar bli något trött på skiten nu och hade varit så skönt att ha det klart till jul så vi slipper ta julledigheten i snickarkläder när vi egentligen skulle behöva vila och bara vara tillsammans istället.
 
Här kommer ett foto på oss....
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: