RÅKNA-CITY

VED

Kunde inte hejda mig utan var tvungen att lava upp veden som Bobbe klyvit och kapat på baksidan. Fem pallar lavade jag och jag är mycket nöjd med min insats.



Veden var lagom tung om man uttrycker sig milt och jag orkade bara bära en och en klabbe åt gången. Nu värker ryggen och jag blev våt ända in på skinnet av det sabla regnandet... men men det måste ju göras.

Fortfarande en hel del kvar om man säger så... man får lite småpanik när man ser hur mycket det är i högen...



I min ensamhehet på vedbacken vill jag härmed dela med mig av min nya affärsidé.... "Råkna-City´s gym". Hahahaha vad säger ni om det? Alla träningsnarkomaner är välkomna och jag tar inget inträde och bjuder på vatten och sällskap mot att folk lyfter vikter.... Enkelt va?!
Här är en bild på dom olika vikterna...



Man får lyfta dessa vikter från en hög på backen till en pall... låter det intressant? Bättre att lägga tid och energi på mitt gym än att gå till instängda lokaler som luktar svett när man kan vara ute i det fria och få träningsvärk istället. Gymmet har öppet när som helst och jag garanterar träningsvärk i muskler ni inte visste fanns på eran kropp.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: