RÅKNA-CITY

Tapetsera

Åkte iväg tidigt imorse för att hämta foder på Eurostop. Bilen som vanligt punktlig och sen åka hem till Annette och lämna av hennes. Nu är våra frysar fulla ett tag till.

Sen var det hem och tapetsera... ja bara två våder men ändå. Första gången jag tapetserar ett "riktigt" rum och inte bara en garderob eller på nåt annat undanskymt ställe. Var inte så svårt faktiskt.
Gör så mycket jag bara kan för att renoveringen ska gå framåt. Stolt över mig själv som vågar prova och utmana mig själv. Har verkligen visat att jag klarar mycket mer än jag tror.
Vårat projekt här hemma blir ingalunda nåt i särklass men allt är nytt och fräscht och vi vet att fönster, el och annat är av dags dato. Lite fusk här och där och så men vad tusan... vi är inga hantverkare!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Bella Davis - MODELL BLOGG
skriven :

hej hoppas du får en bra helg! några planer inför imorgon? kram