RÅKNA-CITY

Ser en ände på det!

Joggade en vända imorse. Härligt det var ute!
Sen gick jag ner och grejade lite på vedbacken. Kunde inte göra så mycket då det står två pallar som måste köras bort. Hrmm... man kanske skulle lära sig köra traktor i alla fall. Hade behövt kunna det då och då.
Nu har jag rivit ner golv- och taklister i hallen där uppe och ska ta nedervåningen också när jag käkat lite. Ska köpa takfärg bland annat på lördag så nästa vecka ska allt vara klart för att måla och sen när brorsan kommer så ska det vara klart för honom att sätta upp pdf-skivorna som också ska inhandlas på lördag. PUH vilken fart allt går i just nu men bra blir det. Ska ta en välbehövlig semester när allt detta är klart.
Försökte hitta ett snyggt lila sängöverkast till Sara´s säng igår men hittade inte rätt färg. Nåja kanske hittar nåt på lördag i Halmstad eller så får det vänta tills vi ska åka till Ikea. Ska köpa henne nya sänglampor, eventuellt en ny taklampa och sen är det lite hyllor, korgar och sånt.
Synd man måste renovera efter inkomst för annars hade allt gått så mycket enklare. Tyvärr sinar kassan snabbt varenda månad när man grejar hemma så man får ta allt lite då och då. Nåja inte fy skam att heeela tiden ha saker att se fram emot...
Saknar min make... är mycket roligare att ha honom hemma när man grejar. Går liksom aningen mycket snabbare då plus att man har sällskap!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: