RÅKNA-CITY

Kaos

Ja nu har jag börjat med Sara´s garderob. Målar allt vitt och ska lägga in klickgolv istället för mattan som ligger där nu. Blir nog superbra när det är klart men just nu ser det ut som om en bomb har detonerat på övervåningen då allt i garderoben ligger utspritt i hallen. Herregud hoppas inte elektrikern kommer nu för då får han dåndimpen.
Färgen tog slut så imorgon ska jag köpa ny och fortsätta. Blir kanske inte världens modernaste graderob men den kommer i alla fall vara ren och enhetlig.
Är impad över vad man klarar om man bara ger sig tusan på det. Har rivit lister och lossat på sladdar och lampor och böjt min kropp i dom mest dramatiska ställningarna man kan tänka sig.
Ska bara slappa resten av dagen för nu har jag varit flitig så det räcker. Hade ju egentligen tänkt lava ved med men vädret är så himla tråkigt ju så det får vara.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: