RÅKNA-CITY

Hurtbulle

Idag har jag verkligen vrålkört igång denna sunkiga tisdag... bäst att bara hålla ångan uppe innan den smiter iväg igen.
Stack ut och joggade då suget blev för stort och jag tror rundan blev mellan sju och åtta kilometer lång. Är mycket nöjd då det var en fröjd att springa idag. Fast det strilregnade så kvittrade fåglarna och det var inte så kallt. HÄRLIG start på dagen! Kunde bara runkeeper fungera också så man får exakta mått på hur långt man joggar hade det ju varit kanon! Börjar bli riktigt trött på skiten nu och funderar på att testa någon annan app istället.
Direkt när jag kom hem ringde Martin från skolan och ville bli hämtad. Han måde illa och var blek. Hoppas det är nåt som ger med sig snabbt! Krya på dig sonen!
Nu har jag kört runt dammsugaren en vända både här och där och har även skuttat in i duschen då jag luktade illa ;-)
Nu sitter jag och pausar med en kopp kaffe men grunnar redan på nästa projekt. Hmmm kan väl inte vara så svårt att fixa iordning Sara´s garderob själv? Är ju bara att klabba vit färg på väggarna och lägga golv... ja jag får se...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Klart du klarar o fixa garderoben =)