RÅKNA-CITY

Heja mig!!!!

Gav mig fa-an på att få in det sabla klickgolvet själv i garderoben i alla fall. Jag menar... hur svårt kan det vara? Inte ett dugg svårt faktiskt... utan snarare skitlätt. Klick klick så var det klart! Kommer inte vara feg när det kommer till sånt flera gånger.
Mycket nöjd med mig själv!!!
Imorgon ska jag spika fast listerna och lägga in en del grejor i garderoben igen så det inte är så stökigt i hallen. Retar mig fortfarande att det fattades en gipsskiva men får jag bara Bobbe att fixa en sån till mig så ska jag sätta dit den själv, tapetsera och måla sista väggen också.
Man kan mer än vad man tror.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Så duktig du varit =) ... klart vi kvinnfolk kan !

2 Vendela
skriven :

Hejhej,

bra jobbat med klickgolvet. Och bra blev det! Jag har själv aldrig testat klickgolv men har hört att det är ganska enkelt. Skulle du vilja visa upp det på Byggla.se? Du kan maila mig så får du veta mer om Byggla. Är du intresserad får du en liten välkomstpresent :)

Ha en fin fredag!

Mvh

Vendela på Byggla