RÅKNA-CITY

Hälsat på Annette bland annat!

Idag åkte familjen Andersen och delar av familjen Carlsson ner till stan för att shoppa och hälsa på Annette Bertsson och hennes vovvar. Kanonmysig dag blev det!!!
Jag och Martin köpte skor, handlade på systemet och strosade runt. Käkade på Max och sen åkte vi till Annette på Endless Edens kennel och kelade hundar och pratade och drack kaffe. Love it!
Annette fick handväskan som min pappa gjort åt henne....





...blev ju skitsnygg!

På Endless Eden kommer det födas Leonbergervalpar i början på maj för er som är intresserade!!! Själv ska jag få vara med vid födslen och är härmed utsedd till gudmor... hihihihihi!!!!!!

Tack Marius, Mona, Oda, Oskar och Simba för en riktigt bra dag... och såklart till min lilla sonasatan. Tack för kaffet Annette!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Oda
skriven :

Tusen takk for koselige dager:) Er ikke så lenge til vi seer deg igjen:)

2 Anonym
skriven :

Jeg vil også ha :)))))) Den er kjempeTØFF!!!!!!