RÅKNA-CITY

FRUKOST



Minibaguetter med rödbetssallad och köttbullar blev det till fruskost idag. Smidigt att köpa med brödet från jobbet kvällen innan och göra iordning gosig frukost dagen efter.

Bobbe var som vanligt inte så värst imponerad över mina bravader i hemmet medan han var borta. Han vet liksom att jag kan göra projekt själv så det är väl kanske inget som förvånar honom efter 17 år. Man vet aldrig vad som kan ske när jag sätter den sidan till.
Han var i alla fall väldigt lättad över att jag jobbat lite på veden och att garderoben är klar... ja så gott som i alla fall. Blir ju lite mindre för honom att ordna.

Nu ska vi ge oss ut på vedbacken en sväng och slita. Kul när man är två så har man någon att prata med mellan varven. Någon som är intresserad av att hjälpa till? Ni är sååå välkomna!!! ;-)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: