RÅKNA-CITY

:-(

Imorse reste mina norgeresenärer hem igen. Så tomt och tyst det blev i Råkna nu. Saknar dom som bara den! Så synd att dom inte bor närmare! Nåja dröjer inte länge innan dom är här igen och jag har en massa att se fram emot... få vara med på valpning, semester, mc-turer, sol och sommar!!!! Härliga tider framför oss!
Jobbat förmiddag på macken idag... stendött så tiden har gått väääldigt långsamt! Boring!
Nu är jag dock hemma igen och jag har en faslig lust att dra igång dammsugaren men orken vill inte riktigt infinna sig. Blir nog TV:n, chipspåse och bara lata sig som gäller. Skulle varit på vedbacken men vädret är ju så pissetråkigt!!
Beställde hundfoder igår från Fodax. Smidigt man kan betala med kort när man beställer numera. Har man det gjort liksom och behöver inte tänka på det.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: