RÅKNA-CITY

Snabba steg

Malin och jag har varit ute på en promenad idag. Blev ingen långrunda men vi försökte hålla bra tempo i alla fall. Gick så snabbt att vi gick om en traktor till och med :-)
Nu blir det ingen promenad på ett tag då vi jobbar och alla andra livsnödvändiga saker kommer emmellan... barn, städning, handling osv osv.
Efter förra helgens frossa skulle jag behöva gå ut och gå varenda dag men det är inte skojigt att gå ensam. Kul att ha någon att prata med ju. Ska se om jag kan locka med Susann imorgon????

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Tack för sällskap! Kände att jag inte hängde med idag. Hoppas på snart igen!

2 Susann
skriven :

Kan inte i morgon ! Åker till Ugglarp =)

3 Anonym
skriven :

Snart kanske du och jag kan gå en sväng.Fast inte i Malin tempo.Kram modern.