RÅKNA-CITY

Sköna söndag

Idag hade jag ställt in mig på en skön lååång sovmorgon och sen en lååång frukost med familjen men så blev det inte. Ett telefonsamtal bröt tysnaden på morgonen och jag fick åka till macken och jobba istället.
Fick dock en massa gjort på jobbet och hade massa att göra så det var faktiskt helt okej.
Vräkte i mig en kebabrulle innan. Jag och maken tog vovvarna med oss och joggade en sväng sen så några av alla kallorierna vi la på oss kanske ligger här i skogen i Råknatrakterna nu. Skitgott va det både att springa och äta så jag är nöjd. Himla kul att Bobbe vill hänga på att jogga nu. Han hade sina nya gympaskor idag och var så nöjd med dom.
Jag hade mina hela dagen på jobbet idag utan skoskav så jag är kanonhappy med mina också. Vågade dock inte ha dom när jag sprang idag för jag ska gå dom mjukare först.
Nu är det tv:n som gäller tills sängen kallar. Ska ge maken en nackmassage också... det kan han förtjänat då han slitigt nere i ladugården på rummet till nya motorcyklen.
Någon som vill vara fyllechaffis nästa lördag? Hör av er i så fall hahahaha! Ingen kommer väl höra av sig men men... vi ska till Torups bygdegård på rockabillyfest då.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: