RÅKNA-CITY

Skolan ändå...

Ja nu har Martin och jag varit på snabbvisit i skolan så han fick vara med på klassfotot. Åkte innom gammelkatten igen och matatde matvraket samtidigt.
Hämtade tre korgar man ska hänga i taket hos Eva. Himla smidigt då min byrå i hallen är borta så alla vantar och mössor ligger i en salig blandning i garderoben. Nu ska jag sortera upp allt så Martin, Bobbe och jag har varsin sådan med vintergrejor.
Är trött som jag vet inte vad... hoppas inte det är någon sjuka på G nu bara. Vill gärna vara frisk nu till helgen när jag är ledig och allt.
Borde fortsätta hösta i trädgården idag. Gjorde ett litet ryck igår med hjälp av Sara men just nu orkar jag bara inte. Har kanske turen att lusten faller över mig till helgen istället.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: