RÅKNA-CITY

SJUK

Idag är Martin krasslig så han ska inte gå till skolan. Typiskt när dom skulle ha fotografering och allt. Nåja har ju som tur var egna foton på grabben så jag tror vi överlever.
Nu har jag fått i mig kaffe och lite frukost och snart ska jag och Knodden ner till byn och kolla till föräldrarnas katt som vi passar medan dom ärt på semester i husbilen.
Ska också på loppis i Hylte. Kul och se om man hittar nåt skojigt!

Har förstått att många blir inspirerade av Bobbe och min viktnedgång. Himla roligt. Har ett hg kvar till sex kilo och jag misstänker Bobbe redan passerat 6,5 kg sen första augusti. Går som en dans och jag tror vi ska klara 10 kg tills januari.
HEJA ER ALLA!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Hälsa Martin att han ska krya på sej.



Ja det är inte konstigt att vi blir inspirerade av er, går ju jättebra för er !!