RÅKNA-CITY

Shoppat

Varit i Halmstad i eftermiddag. Trodde vi skulle ha en skön dag men icke... stress stress stress. Martin tjatade att han var törstig och Bobbe gick håglöst runt och spanade efter nåt till rockabillyfesten.... SUCK! Man ska inte åka med pojkar så är det bara.
Var på ByggMax och slösade bort en massa pengar. FY så dyrt det är att fixa hemma med projekt av olika slag.

Jag köpte mig ett par gympaskor. Sponsorn heter "mamma". Tack morsan för dom. Ska bli så roligt att provspringa!



Bobbe köpte också ett par...



Hittade en skitcool handväska också som jag ska ha på rockabillyfesten...



Till Martin hittade jag en höst/vinterjacka...



Nu slappar jag framför TV:n.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Modern
skriven :

Dom var ju jätte fina,Bobbes är ju något liknende dom jag har,samma märke,vad är det för märke på dina?Sntgg väska och jacka också.

2 Ellen
skriven :

Tror mina heter "Bacic" el nåt...