RÅKNA-CITY

Ringträning

Idag åkte jag ner till Hylte för att vara med på ringträningen med Kulan. Jisses vad jag slet. Han ville såklart hälsa och leka med alla och visade sig inte från sin bästa sida direkt.
Påminn mig vid nästa hundköp att INTE köpa en såhär stor ras. Mycket tröttsamt att bli släpad hit och dit hela tiden. Kan delvis bero på att vovven i kopplet inte lärt sig något som helst hyffs av sin slappa matte... hahahah!
Nåja snäll är han i alla fall min stora grabb och jag älskar honom över allt annat på jorden.
Tack till alla trevliga mattar/hussar och vovvar för idag. Alltid lika roligt att träffa folk med en salig blandning av raser i kopplena.

Imorgon ska grabbarna och jag åka till Halmtsad och hämta hundmat. Ska även innom en kennel där och titta på nästa hundras fru Carlsson ska ha... nämligen Eurasier. MUMMA!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Då blir det en liten valp nu då ??

2 Ellen
skriven :

Nej det blir ingen valp så länge jag har pojkarna... inte värt att skaffa sig mer jobb än man redan har!

ABSOLUT att det blir en när grabbarna är med Ozzy och springer en gång i framtiden.