RÅKNA-CITY

Hatar måndagar

Måndag igen... var ju inte länge sen det var måndag förra gången ju. Nåja har överlevt arbetet i alla fall. Okristligt tidigt att börja jobba 06:15.... PUST!
Var full rulle på macken som vanligt... brett massa smörgåsar och serverat en hel drös med korv.
Fick en bamsekram av en kund idag så JIIIISSSEEES sen klarade man dagen lätt hahahaha!
Sonen sjuk, mått illa och allmänt hängig. Stackarn! Hoppas han kan gå till skolan imorgon.
Sitter som en hösäck i soffan framför datan och en film som grabben ska titta på. Hade behövt ge mig ut på en joggingrunda eller powerwalk men ska försöka tvinga mig att inte ge mig på det då benhinnorna är i strejkläge. Ska ta det imorgon istället.... om jag klarar hålla mig.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: