RÅKNA-CITY

Än så länge....

Nu har jag varit hos gammelkatten i Hylte två gånger. Han äter, skriker och äter och skriker lite till det döva helvetet. Väldigt skönt att föräldrarna kommer hem idag!!!
Gått med Knodden i byn. Mötte en labradorhane som Knodden spände sig lite mot men jag hade med min lilla vattenflaska i fickan så nåt större krångel blev det inte. Gött!
Loppis i Hyltebruk på Slingan... jag handlade gosedjur som hundarna kan döda i trädgården, tre tavlor, kängor med hög klack och kläder till mig själv. Fanns en massa snyggt så jag fick mycket för mina 255 kronor.
Sonen fick samtal från fröken innan. Hon undrade om Martin var såpass frisk så han kunde komma under själva fotograferingen i skolan idag. KLart vi får åka dit så han får ta foto. Snällt av henne att ringa.
Lagar mat nu... ska synda med lite potatis i en sallad som innehåller (egentligen sötpotatis men det hade dom inte i butiken), advocado, fetaost och bladspenat. Blir nötkött till detta som jag grillar efter att dom legat i hemmagjord chiliemarinad. Jösses så gött!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: