RÅKNA-CITY

Springebrallor

Fick två löparbyxor av morsan idag. Ett par korta och ett par lång så nu ska det gå som blixten när jag är ute och springer... eller? Satt som handsken. Tusen tack mamma för dom... nu slipper jag blöta byxben och att frysa när jag är ute och sliter i skogarna kring Råkna.
En liten undran... vad i helskotta ska man ha i den lilla fickan på insidan av linningen???? En mobil får ju inte plats och pengar har man väl inte med sig i skogen... hmmm kan det vara till nån freestylemackapär (vad dom nu heter)...???? Jag kommer ha telefonnummer hem och patientbrickan i den då man aldrig vet vad som kan hända på en joggingtur... kanske ska ha några taxipengar också hahaha!

Håll till godo med bilderna (hrmmm) då det inte är mina snyggaste kroppsdelar som kom med på dessa fotona men lovade mamma att lägga ut bilder... SUCK! Är i alla fall sant som dom säger... man blir tjockare genom en kameralins.... sisådär tio kilo plussas på!!!!!!



Här är dom lååånga byxorna... (och nej det är inte en kameltå ni ser... bara knasig vinkel hehehe)



Här är dom korta... (och nej ingen putmage bara konstig vinkel igen tyyyp!!)

Väntar på två tröjor också och en sport-bh men vette tusan om jag lägger ut bilder på dom :-D

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Syster yster
skriven :

Då gör det väl inget om jag behåller brollorna jag lånade av dej ;-)

2 Ellen
skriven :

Nej syster jag behöver inte ha tebax byxorna du lånade av mig... dom var fina på dig!!! :-D Håll tillgodo!

3 Syster yster
skriven :

Tack!!!