RÅKNA-CITY

Sicket vandrande

Ja motion har jag fått idag så det räcker och blir över. Först joggingturen imorse och ni i eftermiddag en långrunda med Knodden och en något kortare med Kulan. Kommer kännas i benen imorgon.



Sicket underbart väder det varit idag. Nere vid sjön var det fantastiskt vackert ikväll. Stog och bara sög in solens strålar i vattnet så man ska komma ihåg synen en regnig och tråkig dag.
Eldar i pannan idag då den yngre befolkningen i Råkna gnäller för att det är kallt innomhus. SUCK så tråkigt det är. Glömmer ju av eländet hela tiden så får ju tända om... och om och om! Tycker gott dom som fryser kan sköta pannan... eller?!



Imorgon kommer Susann hem från sin resa. Skönt att ha min "hundrastare" i krokarna igen. Blir jobbigt om jag ska ränna två separata varv med klumpeklossarna länge till nu. Välkommen hem Susann!
Nu ska jag banne mig inte göra ett skit mer idag... softa framför TV:n när Sara kollat färdigt på sitt program.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Ja nu är vi snart på väg hem. Kan kanske ta en promenad i morgon ??!!