RÅKNA-CITY

Ruskig dag

Idag började jag dagen med att gå en runda med två supersöta svarta hundar vid namn Nosse och Otto. Deras matte hade försovit sig till jobbet så grabbarna hade inte fått någon morgonrunda. Härliga gossar!
Himla intressant att gå med så små hundar i kopplena. Den ena är helknasig (hahaha) och står på framtassarna och kissar. Ser helskönt ut!
Snabbis upp till macken så även deras matte fick gå på toa ;-)
Slappade hemma efter att kört några maskiner tvätt.
Nu har morsan och jag varit och provianterat på byn. Blev en lönande runda för mig då mamma hade paket till mig idag. JIPPIE!!!

Detta fick jag...



... en locktång!!!



... en kortärmad springetröja!



... långärmad springetröja!

Fick en skitfin sport-bh också men den hoppade jag över att lägga ut på bild :-)

Vilken turdag eller vad säger ni?!!!

Min nya locktång fick en massa nya kompisar på toaletten nu som ni kan se på detta fotot...



Hahahaha paradiset enligt mig! Hoppas dom kommer överens nu så det inte blir kiv bland mina sladdapparater!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Vilken god smak jag har,å så snäll sen.Du berättade aldrig hur du fick springa ärende i flera affärer i det regnvädret utan att gnälla en enda gång,så tack för hjälpen.I love you.

2 Ellen
skriven :

Ja du har superbra smak!!! Tusen tack för allt mamma!