RÅKNA-CITY

Måndag em

Jisses vad fort denna dagen har gått även om det var segt på jobbet idag. Trodde det skulle vara mer att göra då barnbidraget kommit men antar att alla sådana pengar gått till en massa vantar, termobyxor och mössor och inte till snus, mackor och cigaretter.
Direkt efter jobbet stack först Kulan och jag iväg på en promenad i ett fasligt tempo (i alla fall för att vara en runda med Kulan) och sen tog jag Knodden på en riktig skogsrunda.
Knodden var risig i magen och ville bara ligga och äta gräs men sen fick han upp farten han också.
Nu blir det inte mer gjort idag.
Mycket denna veckan... ska hinna köpa födelsedagspresenter till Emma, lämna in bilen på BVD, gå till simhallen med sonen, motionera och jobba... håhåjaja! Bara att hänga med i svängarna och försöka komma ihåg att nästa vecka är betydligt lugnare. Då har grabben lov och jag jobbar bara måndag förmiddag och sen är jag ledig ett tag. Himla skönt! Ska bara göra saker jag vill och bara sånt jag tycker är skojigt! Lääängtar...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Nån promenad nästa vecka?? Hoppas på det.