RÅKNA-CITY

Jenny... tack!

Varit hos min frissa i Varberg idag. Är skitnöjd!!!!
Nu är den stora frågan om jag ska ha det rakt eller lockigt???? Skriv gärna vad ni tycker....
Här kommer några bilder på den frissan hon fixade på mig idag...



Från sidan...



Bakifrån...



... och framifrån. Sicken jäkla min jag har SUCK! Nåja ni ser väl håret i alla fall?!!
Ska jag platta det så måste jag snarast ha tag i en bra platt tång ;-))

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Syster yster
skriven :

Tycker det är skit snyggt som rakt!! Du har ju haft kröll så länge nu! :-D

2 Anonym
skriven :

Snygging,har hon satt i löshår eller blev det så långt när det blev rakt?Kram mamma.

3 Susann
skriven :

Tycker du ska köpa dej en bra plattång, du är skitsnygg i det !!

Fast å andra sidan är du snygg i krull oxå =)

4 Emmagemma
skriven :

herrejesus vilket långt hår du fått Ellenpropellen!

Trodde de var löshår du satt i först ;)

riktigt fin som vanligt!

Miss you