RÅKNA-CITY

Ingen vräkning

För er som var oroliga att min sk. hyresgäst skulle bli vräkt idag då hyresgästföreningen inte fått in hyran för förra månaden kan jag bara tala om att faran är borta för denna gången. Hyresgästen har betalat in pengar och får härmed stanna kvar i boendet ytterligare en månad och ska dessutom få riktig gormémat inkuderad i detta pris, tvättade kläder, duscha i varmvatten med gratis schampo och tvål samt ha el på sitt rum och värme... det ni!!!
Sen kan även hyresgästföreningen bidra med enstaka körningar gratis då busstider inte fungerar.
Fler som är intresserade av inackordering vänligen ställ er i bostadskö.... vet inte hur länge mitt enda rum för extra boende kan vara upptaget men så fort det blir ledigt kan jag tänka mig att ta in nya gäster på Plaza del Råkna.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma.
skriven :

Du kan ju hyra ut Bobbes säng när han ligger i Hok,det kan du tjäna en hacka på.Sen ställer jag mig på listan,tar gärna över när Sara flyttar,hoppas min ansökan blir godkänd.