RÅKNA-CITY

Fullspäckad dag

Sovit gott inatt... skönt!
Nu sitter jag med andra koppen kaffe och tittar på nyheterna. Sur på kaffekannan som har fått för sig att kasta kaffe på väggen varenda gång jag öppnar termosen. Får gå ut för att inte klabba ner hela köket när jag ska öppna.
Micron har pajat... inte bra. Det gnistrar när man ska micra nåt vilket är det värsta jag vet... allt med el som gnistrar, sprakar eller smäller är farligt. Nu vågar jag inte gå i närheten av skiten och fick be Martin dra ut sladden. (Han tål ju säkert ström bättre än jag tyyyp hahaha.)
Ska gå en sväng med hundarna med Maria sen och efter det tar vi hennes på en promenad. Himla smidigt tycker jag. Skulle önska jag alltid hade någon att ta vovvepromenaderna med.
Maria och jag ska äta lunch på Gästis i Torup idag. Himla mysigt att slippa laga mat och äta ensam.
Jobbar eftermiddag idag på macken. Alltid lika trevligt!
Ha en bra helg hörrni!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maria
skriven :

Tack för en trevlig förmiddag med hundpromenad å lunch!