RÅKNA-CITY

Ute på vift

Idag har jag bara suttit och kanat runt i bilen hela dagen. Man tackar gud för att man har radio och cd-spelare så man i alla fall har nåt att lyssna på och för att det var fint väder.
Började med att åka till ortopedtekniska i Halmstad för att kolla mina benhinnor och sulor. Fick lite tips och råd och förhöjda sulor men antar annars att det bara är att kämpa med allt skit. SUCK! Tar lite när man inte kan få konkreta svar på vad man ska göra men ibland är det som det är.
Det lilla jag joggade på deras löpband räckte för att få igång benhinnorna så jag antar jag får hålla mig till promenader ett tag nu.
Kört mamma till gympan också och ränt till macken och kacklat lite med arbetskompisarna.
Varit en bra dag i alla fall.
Nu väntar jag på att grabben ska komma hem från skolan.... ha en bra em allihopa!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Jag lider så med dig,jag vet hur det är att vilja göra något och kroppen vägrar,hoppas att det ordnar sig.Finns det något jag kan göra för dig,bara vissla,så kommer jag.Tack för skjutsen i dag.I love you.Kram mamma.