RÅKNA-CITY

PÄLS

Känner inte att jag räcker till för mina två hundar ibland. Tog ett ryck med borsten i deras pälsar innan och hittade både det ena och andra i ruffset. Man borde vara duktigare och hålla efter päls och klor men här liksom bara glöms det bort och det slutar med att jag får ta fram saxen och klippa dom lite här och lite där.
Nåja nu är det genomborstat på dom flesta ställena i alla fall och dom knutar jag inte hann ta bort ska jag försöka ta så snabbt som möjligt.
Inte skojigt att vara ute och borsta nu när det är rått och duggit ute men hellre det är innomhus så man får dammsuga väggar och tak efteråt.
Båda vovvarna gillar att bli borstade gudskelov och ligger snällt. Är väl bara svansarna som jag ser lite mellan fingrarna på eftersom både Knodden och Kulan hatar när jag grejar med den.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: