RÅKNA-CITY

Kul med sonen

I eftermiddag behövde sonen och jag sysselsättning då han var rastlös efter skolan. Vi letade upp hans mekano och satte igång att bygga. Han tröttnade såklart direkt men jag gav mig på att renovera en helikopter som Martin och Bobbe påbörjat. Var ju jättekul och jag är så nöjd med resultatet.
Bad Martin ta foto på mig och min helikopter... men jisses så flamsigt det blev hahaha! Snacka om att vi var trötta men så kul det var.... Här kommer några galna kort som han tog....
SUCK... ja jag bjuder på den!
Väldigt liten skruvmejsel när man leker med mekano.
Drogad???
Åhhh sååå duktiga jag é som kan bygga så bra... hahahaha!
Swisch så flyger den!
Koncentrerad?!!!
Jäkligt skojigt hade vi!!!!!
Mysigt med egenstunder med sonen där man bara sitter och pratar och dagen och grejar med nåt.
Hoppas han uppskattar dom lika mycket som jag!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Jaha,då fick man ju ett bra julklappstips till dig.