RÅKNA-CITY

KNAS

Ja inga viktinlägg nu på ett tag men jag kan upplysa alla som undrar att jag gått upp nått kilo och har inte kunnat jogga på evigheter och kan inte ens ta en powerwalk just nu. Måttbandet visar dock att jag inte ökat i omfång men det är surt när vågen inte vill som jag vill.
Man tappar sugen när inte kroppen fungerar. Just nu när jag hade kommit igång med löpningen så havererar allt.
Får väl trappa ner mera på maten så jag når mitt mål i januari att ha gått ner tio kilo men det känns ju inte så kul. Med löpningen blev det en perfekt balans mellan hur mycket jag vill äta kontra motionen.
Nåja det är väl bara att bita i det sura äpplet och inte ge sig.
Känner mig sur och förbannad och framför allt frustrerad idag. Kanske har med detta höstmörker och att det är en seg sketen måndag också... SUCK!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Jag lider med dig,jag vet precis hur du känner dig,Jäkligt jobbigt när man vill så mycket och kroppen protesterar.Ge inte upp,jag hejar på dig.I love you.<3