RÅKNA-CITY

Helt slut

Efter morgonkaffe och frukost i ensamheten med TV:n som sällskap kände jag mig pigg och utvilad och redo att starta dagen.
Första övningen blev att byta gardiner och putsa fönster i vardagsrummet. Blev nöjd med resultatet.



Suck,,, ser på fotot att min soffa börjar bli väääldigt sliten.

Sen körde jag mamma till gympa och sen till frissan.
Hann gå en runda med Kulan också som skötte sig exemplarsikt som alltid. Han tittar knappt åt andra hundar. Tänk om Knodden hade varit likadan.
Skolan ringde sen och berättade att Martin skadat foten i. Hoppat från en hög sten och landat rätt på foten (så ingen stukning verkar det som) och hela fotknölen hade svullnat upp och han hade jätteont. Var bara att bege sig ner till morsan och hämta kryckor och hjälpa den stackaren stappla sig till bilen och hem.
Får se imorgon hur det ser ut... har det blivit värre får vi väl ta en sväng till sjukstugan.
Nu lagar jag lax, potatismos och vitkål. JÄTTEHUNGRIG!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Har så dåligt samvete för att jag uppehållit dig hela dagen,och nu detta med Martin,jag tar det så hårt när någon av barnbarnen inte mår bra,och sen har du ont,och i ställe för att få vila,fick du kånka runt på mig.Förlåt,jag skall gott göra dig.<3

2 Susann
skriven :

Krya på Martin !