RÅKNA-CITY

G-BORG

Åhhhhh kan inte bestämma mig för om jag ska anmäla till Göteborg eller inte... svårt! Jag kan bara ställa på torsdagen (6/1-2012) för på fredagen jobbar jag.
Kanske hade varit läge att se vad grabben går för då.... nåja har en liten stund på mig innan jag måste anmäla.
Hade varit smidigt om Bobbe ville följa med då jag bara hatar att köra till Göteborg... jävla meckig stad att tuta runt i. Nu ligger ju i och för sig svenska mässan intill vägen men man ska ju parkera i knasigt små p-hus och vända runt minibussen på minimala ställen och bara tanken på att hitta bilen sen gör mig helt skräckslagen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica
skriven :

ANMÄL!!!! Jag ska dit, så vi kan sitta o tjöta lite.... Kram...

2 Elise von Holten
skriven :

Anmäl Ellen =) Jo jo jo jo =) det hade varit kul tycker jag =) Kramizar Lisalainen