RÅKNA-CITY

FOTBOLL

Har varit ute i mrökret och kickat fotboll med Martin. Får säga själv att jag är djupt deprimerad över att jag inte sattsade på fotboll i min ungdom då jag har utmärkta kvalitéer att ha blivit en "Zlatina" eller en ny "Ljungellen".
Jag är grym på att sparka boll... ja när jag väl träffar den och den går ungefär dit jag tänkt mig så att säga.
Ett par gånger tror jag att jag lyckades skada sonen lite vilket för mig betyder att jag kan sparka hårt... för det är väl bra eller???? Jag är mycket stolt över mig själv och funderar nu starkt på att bege mig till någon dammatch och trixa lite så dom kanske tar med mig som anfallare eller så....
Fy vad pengar jag kommer tjäna.... jihooo!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Modern
skriven :

Du hade fått öknamnet halta lotta,eller hon med helen.Du kunde ju vara damlagets clown.Hahaha

2 Mamma
skriven :

Nu har jag tydligen börjat stamma på handen.Hahaha