RÅKNA-CITY

Clementiner

Varit och handlat... blev fasligt glad när jag hittade clementiner. Supergoda var dom också!
Rastat vovvarna med hjälp av Susann. Tusen tack stumpan för hjälpen och sällskapet!
Kommit på vad jag ska göra för förätt till tjejfesten på lördag... det blir musslor med blomkålspuré el mos. Hoppas det kommer smaka!
Är väldigt spänd på vad dom andra tjejerna ska tillaga. Susann har huvudrätten och Malin ska göra efterrätten. Hoppas verkligen inte Malin tror att det räcker att servera en glasspinne eller så. Susann, Inga och jag förväntar oss nåt riktigt riktigt gott. Själv är jag väldigt sugen på sådan där små glas (tex snapsglas) med fruktsallad, panacotta, bylépudding, chokladpudding,,,, osv osv. Minst åtta olika glas med olika små efterrätter... det är fina grejorna det!
Nu är det TV:n som gäller... hej å hå!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Trodde du visste mina bakkunskaper!! Inte dåliga krav du har! Ska bli skitkul att ses!! Undra om vi kommer babbla nått...!??

2 Susann
skriven :

Tycket att förslaget till efterrätt är lysande !!



Förrätten låter så gott, har alltid velat prova dessa pilgrimsmusslor =)



Så vid närmare eftertanke behövs det kanske ingen huvudrätt ?????