RÅKNA-CITY

Regn och sol

Blä sicket knasväder. Ena stunden fryser man och i nästa svettas.... tänk om det kunde bestämma sig någongång!

Nu har jag tagit helg. Sitter på baksidan och huttrar med minidatorn i högsta hugg. Är ledig i helgen.
Ska på auktionen i Långaryd imorgon och leverera lite hundmat till mina hundpolare i Halmstad som kommer dit. Skönt när man kan hjälpa varandra när det är nåt.

Fick ju en massa bra tips om hur man ska få hundarna att äta när dom tröttnat på maten så idag hivade jag ut torrfodret i trädgården så dom fick leta upp den. Gick väl sådär. Dom pillar i sig men antar dom inte är hungriga när ingenting duger. Har testat två olika torrfoder nu och färskmat och har testat att blanda i fil, leksaker och välling men nehepp det duger inte. Nåja dom svälter nog inte ihjäl även om Knodden ser för tråkig ut. Bara skinn och ben. Suck Suck Suck för envetna hundar!

Väntar på att maken ska komma hem. Skulle inte bli sen idag men jag känner honom så vem vet när han behagar dyka upp?

Fortfarande inte fått något svar på om jag är anmäld till Borås eller ej ännu. Har ju betalat in pengar men har råkat skicka dom till en annan rasspecial. Ärligt talat orkar jag inte krångla mer nu så får jag ingen anmälningslapp så skiter jag bara i det.

Ha det bra goa kompisar!



Satte in en bild på mig och Knodden från utställningen i Smålandsstenar. Goa Annette och Elise hjälptes åt att fotta oss lite. Sällan annars man får några foton på sig själv när man är iväg. På detta kortet håller jag nog på att bromsa in honom då han springer väl fort ibland.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: